Jemputan ke Majlis Kami

Posted: May 9, 2009 in Diari, Family matters, Life

Assalamu’alaykum warahmatullahi wabarakatuhu,

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurnia-Nya kita masih diberi rezeki iman, nyawa, kelapangan masa, dan segala-galanya. Saya dengan penuh rasa sukacita ingin menjemput semua rakan-rakan yang mengenali diri dan isteri untuk hadir ke majlis kami pada Jun 13, 2009 untuk memeriahkan dan meramaikan lagi majlis ini. Semoga majlis ini nanti akan diberkahi dan dirahmati Allah, ameen. Beserta dengan post ini adalah imbasan kad jemputan ke majlis kami dan peta lokasi. Fail ini boleh dimuat turun di Jemputan ke Majlis. Saya dahulukan dengan ucapan terima kasih. Sekian, wassalamu’alaykum.

Comments
  1. hafiz basir says:

    salam,,akhi faidz,,ana x dapat datangla nampaknya sbb tak balik lagi…ana balik malaysia 23 jun…khairan insyaallah. semoga menjadi pasangan yang terus bahagia.amin

  2. aNas says:

    Pekan!! alahai, tau awal2 boleh extend cuti lama2.

    Tp inshaAllah tgklah cuba diusahakan.

    Aku punya the week before? balik Malaysia dah ke belum waktu tu?

  3. cidos says:

    salam..

    pekan, ini kali aku xde la..

    anas, ko punya apa? kekeh

  4. Wan Khalil says:

    Orang ajak makan, kita kena datang nih =)

  5. Nasri Yusof says:

    salam faidz..aku x dpt dtg laa kt kenduri ko..sbb time aku ada exam and x balik mesia lg..aku balik 30 june..kalo ada kesempatan kte jumpe ok?? tahniah sbb dh pon menjadi suami org..hehe..semoga berbahagia selamanya..may ALLAH bless both of you.. =)

Leave a Reply

